سریال و انمیشن

انتخاب بهترین کتاب کنکور از معتبرترین فروشگاه

انتخاب بهترین کتاب کنکور از معتبرترین فروشگاه

تا به حال به این فکر کرده اید که کدام کتاب کنکور شما را به رتبه دلخواهتان می‌رساند؟ بهترین کتاب کنکور چه ویژگی هایی دارد؛ و چگونه می‌تواند شما را به اهداف تحصیلی‌تان برساند؟

کنکور، سرنوشت ‌سازترین آزمون زندگی هر دانش‌آموزی است. انتخاب کتاب‌های کمک‌آموزشی مناسب، گام نخست برای فتح قله‌ی موفقیت در این رقابت بزرگ محسوب می‌شود. اما با حجم انبوهی از کتاب‌ها در بازار، چگونه می‌توان بهترین‌ها را انتخاب کرد؟

واقعیت این است که انتخاب یک کتاب کنکور مناسب، می‌تواند بهترین نتایج را در کنکور برای هر دانش آموز رقم بزند. در ادامه به مهم ترین مسائل پیرامون انتخاب بهترین کتاب کنکور از یک فروشگاه معتبر می‌پردازیم.

بهترین کتاب کنکور برای ما چه کتابی است؟

پیش از آنکه اقدام به خرید کتاب کنکور کنید؛ لازم است نسبت به نیازهای خود و ویژگی هایی کتاب موردنظرتان به خوبی عمل کنید. تنها با این روش می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در واقع، مهم نیست که شما به دنبال کتاب کنکور تجربی، کتاب کنکور انسانی و یا کتاب کنکور زبان انگلیسی هستید. تنها باید در انتخاب کتاب کنکور خود، دقت و توجه کافی را به خرج دهید. به طور کلی، بهترین کتاب کنکور برای هر دانش آموز باید یکسری ویژگی های مشخص را داشته باشد؛ که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • درسنامه‌ی واضح و روان داشته باشد؛ به صورتی که بتواند حتی مشکل ترین مطالب را به صورت ساده و قابل فهم توضیح دهد.

  • با ارائه تست‌های متنوع و استاندارد؛ به شما کمک کند تا به تمامی تیپ‌های سوالات مسلط شوید. این مسئله به خصوص در کتاب کنکورهای تست محور برای همه رشته ها اهمیت ویژه ای دارد.

  • پاسخنامه‌های تشریحی کاملی را ارائه کند؛ و به شما نشان دهد که چگونه به سوالات پاسخ صحیح دهید.

  • به‌روز باشد و با تغییرات کتاب‌های درسی و سوالات کنکور هماهنگ باشد.

چگونه می‌توانیم بهترین کتاب کنکور خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین کتاب کنکور، شاید در ابتدا کار ساده‌ای به نظر برسد. در حالیکه، برای انجام آن شاید به چندین روز و یا چندین هفته تحقیق نیاز داشته باشید! چرا که این کتاب می‌تواند رتبه شما در کنکور و در نتیجه آینده تحصیلی تان را رقم بزند. از طرفی، لازم است این را بدانید؛ که بهترین کتاب برای شما دقیقا چه کتابی است. در ادامه به عوامل و موارد تاثیرگذار در انتخاب بهترین کتاب کنکور تجربی، انسانی، ریاضی و سایر رشته ها اشاره می‌کنیم.

  • پیش از هر چیز ابتدا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. اینکه در چه درسی و در چه مطالبی قوی یا ضعیف هستید؛ سطوح و نوع کتاب مورد نظر شما را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال بهترین کتاب کنکور انسانی برای دروس اختصاصی خود باشید؛ باید به سطح خود در این درس ها توجه کنید. اگر سطح شما مبتدی و ضعیف است؛ از کتاب های پایه و اگر سطحتان قوی است از کتاب های تست محور استفاده کنید.

  • اگر در انتخاب بهترین کتاب کنکور خود مردد هستید؛ حتما از معلم یا مشاور تحصیلی خود کمک بگیرید. آن‌ها می‌توانند با توجه به نقاط ضعف و قوتتان شما را راهنمایی کنند.

  • اگر قصد دارید بهترین کتاب کنکور زبان انگلیسی یا هر کدام از کتاب های کنکوری دیگر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید؛ حتما از نظرات بقیه استفاده کنید. البته توجه به این مورد، در صورتی می‌تواند در انتخاب شما تاثیر بگذارد؛ که از نظر افراد هم سطح خود استفاده کنید.

  • برای انتخاب بهترین کتاب کنکور تجربی یا کتاب کنکور انسانی و سایر رشته ها، در هر درس حتما چندین گزینه را با هم مقایسه کنید؛ تا به بهترین انتخاب برسید.

  • امروزه بسیاری از فروشگاه های آنلاین فروش کتاب کنکور، نمونه ای کوتاه از کتاب ها را به صورت های مختلف از جمله پی دی اف در اختیار شما قرار می‌دهند. در صورت امکان پیش از خرید و انتخاب یک کتاب کنکور مشخص، نمونه های آن را به خوبی مطالعه کنید. با این روش مطمئن خواهید شد که کتاب موردنظر، با سبک و سطح شما متناسب است یا خیر.

انتخاب بهترین کتاب کنکور از معتبرترین فروشگاه

معرفی چند انتشارات که بهترین کتاب های کنکور را منتشر می‌کنند

امروزه انتشارات بسیاری از بازار همیشه داغ کنکور برای تالیف و انتشار کتاب های مختلف استفاده می‌کنند. اما در میان تمامی این انتشارات، برخی از آن‌ها از همیشگی ترین انتخاب های بسیاری از دانش آموزان هستند. در ادامه به چند انتشارات مهم که بهترین کتاب های کنکور را برای رشته های مختلف منتشر می‌کنند، اشاره می‌کنیم.

  • گاج: این انتشارات یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انتشارات کتاب‌های کمک درسی در ایران است. کتاب‌های گاج به دلیل تنوع بالا، پوشش کامل مطالب و تست‌های متنوع بسیار محبوب هستند.

  • خیلی سبز: انتشارات خیلی سبز نیز از جمله انتشارات معتبر و محبوب در زمینه کتاب‌های کنکوری است. کتاب‌های خیلی سبز به دلیل سادگی و روان بودن مطالب و همچنین پاسخ‌نامه‌های تشریحی کامل مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است.

  • نشر الگو: نشر الگو نیز از جمله انتشارات مطرح در زمینه کتاب‌های کنکوری است. کتاب‌های این انتشارات به دلیل جامع بودن و پوشش کامل مطالب درسی شناخته می‌شوند.

  • مهروماه: انتشارات مهروماه نیز با انتشار کتاب‌های متنوعی در زمینه کنکور به عنوان مثال کتاب کنکور زبان انگلیسی، توانسته است جایگاه خوبی در بین داوطلبان کسب کند.

شما می‌توانید کتاب کنکور تجربی، کتاب کنکور انسانی و بهترین کتاب های کنکور برای هر درس از رشته تحصیلی خود را انتخاب کرده، و خریداری کنید.

انتخاب بهترین کتاب کنکور از معتبرترین فروشگاه

خرید بهترین کتاب کنکور از معتبرترین فروشگاه

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین کتاب کنکور مورد نیاز شماف انتخاب یک فروشگاه معتبر است. از ویژگی یک فروشگاه معتبر برای خرید کتاب کنکور، می‌توان به تنوع کتاب ها، ارائه چاپ جدید کتاب های کنکور، ارائه اطلاعات کامل از کتاب ها، تضمین اصالت کتاب ها و ضمانت لازم برای خدمات پس از فروش اشاره کرد. فروشگاه کتاب کنکور، یکی از معتبرترین فروشگاه های موجود برای خرید بهترین کتاب های کنکور است. با خرید از کتاب کنکور، می‌تواند از انواع خدمات یک فروشگاه معتبر بهره مند شوید.

علاوه بر این، با خرید از فروشگاه کتاب کنکور می‌توانید از مزایای دیگری همچون ارسال رایگان، تخفیف های شگفت انگیز و همچنین ارسال در سریع ترین زمان ممکن اشاره کرد.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا